Wednesday, April 12, 2006

DĚVKO!!!

Sedim tu sám a nechci myslet
na to, co jsem s tebou prožil
za to, co jsi my provedla, nechci tě vidět
lituju toho, že jsem s tebou souložil
do našeho vstahu dával jsem vše
a ty jsi to všechno takhle zničila
vyspala jsi ses s jinym, to teda ne
tolik slov, který si mi nalhala
o tom, jak mě miluješ
o tom, jak mě chceš
o tom, jak se k sobě hodíme
o tom, jak se milujeme

Lituju toho, že jsem tě potkal
naletěl jsem pořádný děvce
tohleto jsem od tebe vážně nečekal
škoda, že nemám tu sílu, že nedošlo k facce
ty svině, vždyť já tě měl vážně rád
ale ty si mi asi jen furt lhala
teď nechci bejt tvůj kamarád
nevěřim, že jsi mě vůbec milovala
o tom, jak tě nenávidim
o tom, jak ti nevěřim
o tom, jak tě nechci slyšet
o tom, jak tě nechci vidět

REF:
Kecy - tekhle jsem to nechtěl
jsi jen obyčejná děvka
který jsem naletěl
svině, která mě hlavu zpletla
chcípni děvko, to bych rád viděl