Friday, April 28, 2006

MAGOR ZE ŠPANĚLSKA

Ňákej magor červenym šátekm mává
ten samej magor, kvůli kterýmu krvácím
další ránu mi chce dát, proto mě k sobě láká
bude si se mnou hrát, dokud nevykrvácím
moje smrt je pro něj velkou zábavou
nejlepší by bylo, kdyby můj život hned skončil
ale moje umírání je magorovou obživou
přeju si, už abych tento svět opustil

Všude po aréně je má krev
diváci sledují každý magorův čin
smrt je mé vysvobození, snad příjde hned
bere na mě další kopí, je to smrtící počin
dneska jsem hlavní chod tý jejich zábavy
každý můj pohyb je víc a víc bolestivější
pobíhám jen z instinktu, jsem jako bez hlavy
má duše po utrpení konečně svět opouští

REF:
Magor ze Španělska
nedává mi šanci žádnou
magor ze Španělska
tohle je jeho show
magor ze Španělska
umírám s bolestí ukrutnou!