Wednesday, October 10, 2007

Dana I
Teď opravdu Dano ne,
právě snídám Danone.

Dana II
Vždycky, když jsem na Daně,
musím myslet na daně.
Z obratu i příjmu,
tak ho radši vyjmu.

Dáša
Jede Dáša na svém skútru
hledat kluky něžný,
v podpaží má Kamasútru,
ten skútr je sněžný.
Odvážně se řítí z kopce,
opět ztrácí hlavu,
takto buďto skončí v hrobce,
nebo v jiném stavu.

Eliška
Léta pátrám po kraji,
kde Elišky dávají
dobrou noc.

Eva
V Olomouci před papežskou návštěvou,
lez jsem na koleje za Evou.
Jak mám nyní Evě říci,
že jsem prase nevěřící.

Jana
Jsi jen jedna z mnoha Jan,
s kterou jsem šel do hajan.

Marta
Osud divně míchá karty,
zase ležím vedle Marty.
Hezká je i po capartech,
umřu s jménem Marta na rtech.

Naděžda
Divná holka Naděžda,
dělá fóry, načež dá.

Olga
Ólgo, jiščó dólgo?

Petra
Nalákal jsem slečnu Petru
na sedmnáct centimetrů.
Nyní velí Petra slézt
a jít hledat zbylých šest.