Saturday, May 06, 2006

NA VOJNU SERU!!!

Rok mě chtěj držet na vojně
prej ze mě udělaj chlapa
budu si připadat bezmocně
když budu poslouchat majora
chtěj ze mě vychovat vraha
abych se naučil zabíjet
tím se nechci chlubit před lidma
o vojně raději nic neslyšet

Zavřenej mimo civilizaci
poslouchat zelený mozky
po tom netoužim, to nechci
dělaj z nás nemyslící trosky
jen bez váhání poslechni rozkaz
máš štěstí, že je to jen cvičení
jinak by nějakej život měl kaz
a nebo by byli už všichni mrtvý

Šikana tady není cizí pojem
jen se o tom nahlas nemluví
že máš soukromí je jen dojem
ale štěžováním se nic nedocílí
samá buzerace ode všech
pochodování před debílkama
dostal ses sem, to je pech
už bys měl vzít nohy na ramena

REF:
Já vám na vojnu seru
nechci mít v hlavě díru
svlíknete mi duši z kůže
jak mi to v životě pomůže