Saturday, June 03, 2006

PŘESTAL JSEMA ZAČAL JSEM

Přestal jsem chlastat, já přestal jsem pít
a chci si ten život pořádně užít
přestal jsem vyznávat svý hloupý názory
začal jsem poslouchat státní zákony
začal jsem sledovat dokonce i televizi
proto asi už nezažívám žádnou krizi

Kámoši mi nadávaj
jak to jen žiju
blbě na mě koukaj
proč s nima nepiju

Teď poslušně žiju, všichni mě maj za vzor
nemluvim sprostě dávám si pozor
v práci šéfovi do řiti lezu
pro ňáký prémie a vyšší mzdu
spokojeně žiju se vším souhlasím
svůj špatnej názor pro dobro umlčím

Kámoši mi nadávaj
jak to jen žiju
blbě na mě koukaj
proč s nima nepiju

Čumim do zrcadla - jak to vlastně žiju
jen jsem to uviděl - tak z toho bliju!

Začal jsem chlastat, já začal jsem pít
a svoji svobodu chci si pořádně užít
začal jsem vyznávat svý správný názory
vysral jsem se na vaše ideály a vzory
začal jsem zas žít tak jak chci já
přestal jsem žít jak chtěj média

Lidi mi nadávaj
jak to jen žiju
blbě na mě koukaj
proč tolik piju