Sunday, May 14, 2006

POČKEJ TAM NA MĚ, MILÁČKU!

Ty tvý polibky mi lecos naznačujou
těšim se, už abych tě měl zase celou
celou vášnivou tě nejvíc chci mít
ležet v posteli, pak se budu dobře mít
jsi moc krásná na to, abych tě jen líbal
do tvých jiných míst bych se rád podíval
ale moment, ještě si chvilku počkáš
jenom ti to oznámím a už se dočkáš

Chvilku se na tebe budu jen dívat
potom se tě budu něžně dotýkat
zavřu oči a budu si s tebou hrát
přitom se mě můžeš vášnivě líbat
to už nebudu myslet na nic jinýho
než na tebe, na miláčka svýho
nebudeme to moc protahovat
musim tě o tom informovat

Právě spolu prožíváme okamžiky
stasti, rozkoše a krásné chvilky
není žádných lepších okamžiků
není jiných rozkošnějších zážitků
nejen kvůli tomu s tebou jsem
samou rozkoší opouštíme zem
až se zase zpět vrátíme
za čas si to zopakujeme

REF: Lásko, lehni si na postýlku
počkej tam na mě, miláčku!
Jsem u tebe za chiličku
vlezu k tobě na postýlku
za chvíli jsem tam za tebou
do ráje vezmu tě sebou