Thursday, October 11, 2007

Radka
Dnes mi vyjel po Radce
můj daňový poradce.

Já mám holku z Madridu,
když si sundá hadry, du.

Vlasta a Amos
Rychle poběž mámo sem,
Vlastík má styk s Ámosem.


Zdenek
Po ulici kráčí Zdenek
a je celý od písmenek.
Vpředu, vzadu, prostě hrůza,
posrala ho v letu múza.

Radostné vyhlídky
Až mi bude tak sto deset,
přijde Bůh a zmáčkne RESET.

Tchýně
Někdo zvoní, nadávám,
nemám ruce volné,
právě tchyni vyndávám
z kyseliny solné.
Pár gumových rukavic
marně šmátrá po dně,
nezbylo z ní vůbec nic
i když jí bylo hodně.

O myších (Podnikatelská)
V uzavřeném Mitsubishi
chcíply mi v tom hicu myši.

Slavík
Sedl slavík na koleje,
mojí milé píseň pěje.
Pak jel kolem osobák
a on přišel o zobák.

Na výstavě
Uprostřed soch a plastik
těším se domů na styk.

Pod oblohou světle šedou,
člun A a člun B si jedou.
A když vyjde slunce,
vyjede i člun C.

Tragédie ve skupině Elán
Za vratama do garáže
pokousala doga Ráže.

Nahý v trní
Šel jsem sypat slonům zrní,
on tam stál nahý v trní.
Sloni se ho ulekli,
usekli mu kule kly.

Najezený komár
Sedí komár na okně,
vypadá dost barokně.