Monday, June 25, 2007

OŽRALÁ PRAHA

Na ulici
Po ulici chodej esenbáci
kterí delají težkou práci
Nad hlavou mi lítá éro
a já mám u jména numero
v seznamu na policii
nebot nedelám a jenom piji
Na dome mi visí plakát
na nem je Stalin – má modrej kabát
potom tam taky stojí
že se nás Truman bojí
Za vejkladem vidím srnce
a elektrický hrnce
U rezníka je uherskej salám Stojí tisíc korun
s babou jsem se hádal vo rum
u pultu v Metru
Mela díru ve svetru
pustili radio: že se v Ostrave delá
líp než se delalo vcera
Vokolo jdou na špacír vojáci
to jsou pane junáci
oficíri maj epolety
aby bylo v armáde víc osvety
Všichni shlédnete film Štedré léto
jak mysleli že to nejde a jde to
V pul šestý hlásej na ulici zprávy
že se maj prihlásit zdravý
že maj jít do výroby
pokud to nejsou verejne cinný vosoby
Taky nedostanou žádný lístky
tak to maj jistý
Na starejch zámeckejch schodech
jsem si voddech
Dole vidim Prahu
a elektrickou dráhu