Wednesday, June 27, 2007

Starý Mesto to je moje
to mi nedá pokoje
Už me tu znaj esenbáci -
to se mne vyplácí
Taky me znaj putykári
tem se dobre darí
Když jsem vožralej klusám
vokolo svatýho Husa
Jindy zas mám náladu
honit tady parádu
Vezmu si svý malý perka
poskakuju jak veverka
Mám americkej uzel
ten mne sluší tuze
Kdo me zná tak kouká
že mám v hlave brouka
Kdyby Starý Mesto nebylo
to by me zabilo
Vánoce
Za tejden budou vánoce
zase po roce
Prídel slanecku je zajišten
mají prijít každý den
Na ulici clovek vidí
plno lidí
Nebot je více práce
proto je ta láce
Esenbák i jeho rodina
se modlej za Stalina
Ale jestli prijdou mrazy
všecko se zkazí!
Zas jsem byl dneska opilý
celej den jsme spolu tak zabili
Já jsem jen chlastal
a ti druzí to platili
Ti co to platili
se pri tom bavili
kdo by se nebavil když vidí
jak jsem opilý
Potom me vezli domu
a nadávali mi k tomu
Ale na Kampe stálo ráno
šest zasnežených stromu
Koupil jsem si francovku
dal jsem za ni 30 korun
ted ji vozkusím
jestli je lepší než rum
Pul procenta mentolu
krkám nahoru dolu
sedmdesát procent lihu
skládá na me svoji tíhu
Koupil jsem si francovku
je lacinejší než rum
Už mi tím pitím
mekne rozum
Vánocní strom republiky
Venováno dr. Hrabalovi
Pod Vánocním stromem Republiky
žrali dva esenbáci fíky
privezený z Afriky
Stáli tam voba dva na mraze
pres den napadaly po Praze
na sníh saze
Pak prišel primátor Vacek a mluvil
jeden tajnej za ním hulil
nakonec se ulil
Pamatujete si soudruzi
na ty predválecný hruzy
kdy všechno meli jen ti druzí?
S Vladimírem chodím píti
ješte když slunce svítí
Sedíme spolu
v hospode u stolu
Vladimír vykládá sem a tam
a já poslouchám
U šestýho piva
slabou závrat mívá
U osmýho piva
zpívá