Saturday, June 30, 2007

Zatím co on zpívá krásne
recituju já svý básne
V rohu sedí esenbák
má novej gumák
V poledne jsem zas vožrajel
na nebi je bílej mesíc malej
vokolo neho skáce moje milá
to asi taky hodne pila
Jednu nohu sem druhou nohu tam
at se tady tolik nemotám
Katerina za mesícem beží
na rece je led a trochu sneží
Vokna ešte nejsou rozsvícený
lidi u krámu si prohlížejí ceny
Vod rána jsme dneska pili
Zatím ulice a strechy jsou už bílý
Jaro léto podzim zima
cí je to vina? -
Jaro léto
podzim
zima
Tri psi behaj po hranici
držej v každý ruce svíci
Na kopci se jako blázen
slunce posadilo na zem
Ve vode je mokro v lese tma
– nekdo stojí u okna
Vcera v nedeli
me hrozne svrbelo v prdeli
Bylo to vod toho
že jsem žral mnoho
Ach jak me souží a trýzní
zácpa svou hroznou prízní
V briše nosím tvrdej kámen
v mechýri mne pálí plamen
Plyny vycházej mi ústy